Pàgines
dimecres, 10 de novembre del 2010
DEEZER
dimarts, 9 de novembre del 2010
PICASA MESTRES AUDICIÓ I LLENGUATGE
MAESTROS PICASA
EL JOC DEL RECICLATGE
Per saber-ne més:
- "Joc del "Reciclatge" (per fer amb paper i amb instruccions).
- "El juego del reciclaje" (Ministerio de Medio Ambiente)
MICROSOFT PHOTO STORY 3
És més, el nom del programa en espanyol és Fotos Narrades.
Crear una presentació és tan senzill com seleccionar les imatges que la compondran, aplicar efectes gràfics a aquestes, inserir etiquetes que descriguin el seu contingut, establir transicions i gravar la narració final. Molt fàcil d'utilitzar i només ocupa poc més de 3 megues de disc dur. L'heu de provar.
GOOGLEFI
Un parell de pàgines que us poden interessar:
Hi ha una mica de tot i s'ha de saber triar, però pot ser molt útil.
FOTO EFECTES
Per als que feu composicions de fotos amb Fotoprix o Hofmann podeu fer els efectes, els deseu a l'ordinador i els inseriu al llibre. A l'escola podeu fer les composicions i penjar-les al bloc si teniu les fotos de cada nen /a. Us sortirà una marca d'aigua amb el logotip, però si us registreu desapareixerà.
MY STUDIYO
PRESENTACIONS MATEMÀTIQUES (PDI's)
ALEXANDRIA (PDI's)
dilluns, 8 de novembre del 2010
SOCWALL
LA VOLTA AL MÒN EN 8O CONTES
Es tracta de donar la volta al món a través dels seus contes, de les seves llegendes i dels seus mites. A Google podeu fer una cerca com "La vuelta al mundo en 80 cuentos" i la trobareu a la primera. Cliqueu a dins de qualsevol marcador del mòn i podreu accedir al conte.
APRENDER NO ES ABURRIDO...
Aprender no es aburrido, a pesar de que muchos profesores se empeñen en mostrar lo contrario. Aprender requiere esfuerzo, sin duda, pero no es aburrido, al menos, no lo es siempre como nos empeñamos insistentemente los profesores proponiendo en clase siempre las mismas cosas una y otra vez.
Tras dos días de clase, mi hija que estudia 2º de ESO volvió a casa contenta porque “un profesor había conseguido hacerles reír y preguntarles cosas personales” mientras que la mayoría se habían limitado a decirles lo importante y difícil de su asignatura, que tenían que estudiar mucho, bla, bla, bla…desde luego, que no fueran a clase sin libros de texto, patrimonio del saber que hay que memorizar adecuadamente en cómodas dosis para demostrar que se aprende. Sin embargo, unos días después se acabó la magia:
Papá, es un rollo, no hacemos nada más que estar sentados toda la mañana escuchando a un profesor detrás de otro…
No te preocupes, seguro que usáis los ordenadores, trabajáis en equipo, investigáis, vais al laboratorio, utilizáis Internet…
¡¡Qué dices!! Ni siquiera nos llevan a la sala de ordenadores. Todo el día en clase, como siempre. Encima con el bilingüe tenemos más horas… yo no quiero esto.
No estoy seguro de que los que estemos leyendo esta entrada y seamos profesores pudiéramos aguantar lo que pedimos a nuestros alumnos: concentración extrema para seguir explicaciones magistrales, toma de apuntes autónoma, interés infinito por nuestra asignatura, comprensión de la importancia capital de nuestra asignatura, exigencia de memorización de los contenidos, etc, etc. sólo porque tenemos que hacerlo, porque es nuestra obligación como estudiantes (...).
(Del Blog "EDUCADORES 21" de Víctor Cuevas)
Cliqueu AQUÍ per continuar llegint l'article.