dimecres, 23 d’octubre del 2013

I DE REGAL....

Au! Com els bonus tracks dels CD's...

Aquesta cançó sona a tothora al CD del cotxe i com que ens agrada a toda la família us l'havia de posar.

Us ho podeu prendre com un regal. Però recordeu: cada dia pot ser una "Superaventura"...

Passi-ho bé.







SUPERAVENTURA
(Marc Parrot)


Jo un dia anava caminant
molt a prop del carrer gran.
Vaig sentir un grup que assajava,
vaig entrar a veure'ls i vaig dir "fuà",
i ara toco amb ells cada dimarts.

Quan la porta he de creuar,
amb un peu aquí i un peu allà,
no sé què em trobaré.
No hi ha ningú més boig amb qui tractar
que els dibuixos animats.
Sóc del club que fa especial
el que és normal.

Cada dia pot ser una superaventura,
tant si estàs a la ciutat o a la natura.
La podràs trobar ben lluny
o a un pam dels nassos.
Sempre hi ha aventures esperant.

Amb un túrmix i un martell
d'un contenidor de mobles vells,
m'he fet un aparell
que ara em fa massatges al clatell
i em pentina els cabells.

Buscant jungles prop de casa
m'he perdut per la muntanya.
He descobert un exemplar
molt estrany d’escarabat,
I, per fi, quan el cel s'ha il·luminat,
mirant a les estrelles m'he orientat.

Cada dia pot ser una superaventura,
tant si estàs a la ciutat o a la natura.
La podràs trobar ben lluny
o a un pam dels nassos.
Sempre hi ha aventures esperant.

Descobreix cada moment
què més hi ha, a part del que veus.
Observar-ho bé és el primer pas.
Viu allò que està passant,
i en un gir inesperat
veuràs que l’aventura ha començat.

En un llibre que he llegit
hi ha una història emocionant:
va d'un passadís secret
que creuava la ciutat,
i ara he començat a investigar,
busco algú que m'hi vulgui acompanyar.

Cada dia pot ser una superaventura,
tant si estàs a la ciutat o a la natura.
La podràs trobar ben lluny
o a un pam dels nassos.
Sempre hi ha aventures esperant.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada