dimarts, 4 de juny del 2013

DUOLINGO. APRENDRE ANGLÈS GRATIS

Els creadors de CAPTCHA, el test de desafiament i resposta que es fa servir en computació per a determinar quan l'usuari és un humà o no (aquelles parauletes deformades que de vegades costen tant de llegir) han creat una pàgina per aprendre anglès totalment gratis.

Cliqueu dins de la imatge per enllaçar

Després de vendre la seva segona companyia a Google i descobrir que ja no tenia necessitat de treballar (anava a veure tots els programes de televisió del món, segons va comentar el mateix), va començar a invertir el seu temps en alguna cosa que sempre el va apassionar: l'educació.

"Sóc professor, és una passió meva, així que volia fer alguna cosa relacionada amb educació. Però les meves idees sempre han estat influenciades pel meu país natal. Jo vaig néixer i vaig créixer a Guatemala. Com saben, Guatemala és un país molt pobre, on la majoria de la gent simplement no li arriba per pagar la millor educació. I una cosa que sempre em va molestar era la diferència entre els que tenen diners, i per tant poden pagar una educació de Harvard, i els que no el tenen diners i amb prou feines aprenen a llegir i escriure."

(Luis Von Ahn) 

Dins de la pàgina de "Duolingo" hem de fer un simple registre (introduir el correo electrònic, el nom d'usuari i la contrasenya), decidir l'idioma que volem aprendre i el nivell. Podem començar des de 0 o bé agafar una drecera.


Es poden afegir per poder competir amb ells, es poden fer traduccions (veure l'espai "INMERSIÓN"), veure el vocabulari treballat... Fins i tot n'hi ha foros de discussió.

Una bona forma d'aprendre anglès. Remeneu i mireu!!

Vist a: WWWhat's New




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada